پارچه ماهگرد نوزاد از کجا بخریم؟ با بیش از ۱۰۰ مدل طرح

0
1513
پارچه ماهگرد نوزاد از کجا بخریم؟
برای خرید پارچه ماهگرد نوزاد روی تصویر کلیک کنید

پارچه ماهگرد نوزاد همان طور که از اسمش مشخص است، مخصوص عکاسی از نوزاد به صورت ماه به ماه می باشد، به طوری که ماه به ماه نوزاد را برای عکاسی روی پتو ماهگرد نوزاد یا همان زیر انداز ماهگرد نوزاد قرار میدیم و از نمای بالا از نوزاد عکاسی میکنیم. پارچه ماهگرد نوزاد یک نوع پتو یا زیرانداز است که برای ثبت خاطرات رشد نوزاد در طول دوازده ماه اول زندگی او استفاده می شود. این پارچه معمولاً دارای طرح ها و نوشته هایی است که سن نوزاد را به ماه نشان می دهد.

عکاسی از ماهگرد نوزاد روش های زیادی داره ما در سایت نی نی دارشو عکس های زیرانداز ماهگرد رو به صورت نمونه قرار داده ایم تا با دیدن آنها درک بهتری داشته باشید.

زیرانداز ماهگرد رو میتونید تا ۱۲ ماهگی نوزاد یا گاها تا ۲۴ ماهگی نوزاد استفاده کنید( پارچه ماهگرد تا ۲۴ ماه سفارشی هست و باید به شرکت و تولید دهنده آن بگویید تا اگر براشون امکان داشته باشه اعداد ۱ تا ۱۲ ماه رو با ۱۳ تا ۲۴ ماه براتون تغییر بدن) ابعاد زیرانداز ماهگرد نوزاد باید ابعاد قابل توجه ای باید داشته باشه حداقل ابعاد پارچه باید ۱۰۰ سانت در ۱۵۰ سانت باشد.

کاربرد های دیگر پارچه ماهگرد نوزاد چیست؟

پارچه ماهگرد یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای ثبت رشد و تحولات نوزادتان در طول سال اول زندگی او است. این عکس ها می توانند خاطرات ارزشمندی برای شما و فرزندتان باشند.

زیر انداز عکاسی ماهگرد نوزاد را می توان با تاریخ تولد و نام نوزاد و همچنین اعداد سن وقد او سفارش داد، یکی از اقداماتیکه وب سایت تن جامه در حوزه ثبت خاطرات کودک انجام می دهد، درج نام و مشخصات سنی و وزنی نوزاد به درخواست مادر و پدر نوزاد بر روی زیرانداز عکاسی ماهگرد نوزاد می باشد. شما میتوانید بعد از افزودن طرح مورد نظران به سبد خرید فروشگاه تن جامه در بخش توضیحات مشخصات دلخواه خود را یادداشت بگذاید سپس اقدام به ثبت نهایی نمایید.

جنس پارچه ماهگرد نوزاد چیست؟

زیرانداز ماهگرد باید جنس تقریبا زخیمی داشته باشد تا در صورت امکان زیر پارچه که میتواند فرش نیز باشد دیده نشود، جنس پارچه ماهگرد میتواند مخمل یا کتان باشد، حتی می توانید از یک پارچه یا ملحفه سفید برای دیده شدن زیر پارچه ماهگرد استفاده کنید.

قیمت پارچه ماهگرد نوزاد در سال (۱۴۰۲) چقدر است؟

زیر انداز ماهگرد نوزاد نیز همانند سایر پارچه ها به صورت خام و متری دربازار به بفروش میرسد، تولید کننده به صورت طاقه ای این پارچه را تهیه کرده و با توجه به هزینه های جانبی مانند هزینه چاپ انواع پارچه های ماهگرد، دوخت ، بسته بندی و سایر هزینه ها، مشخص میشود. برای دیدن قیمت پارچه های ماهگرد نوزاد می توانید در آخر مقاله به آدرس سایت های معرفی شده مراجعه نمایید.

پارچه ماهگرد نوزاد از کجا بخریم؟

برای خرید اینترنتی پارچه ماهگرد نوزاد به آدرس پارچه ماهگرد تن جامه مراجعه نمایید.

عکس پارچه ماهگرد نوزاد دختر و پسر

در زیر تعدادی عکس زیرانداز ماهگرد نوزاد اورده شده است که هر کدام قابلیت خرید دارند کافیست عکس هر محصول را کلیک کنید تا صفحه خرید زیرانداز ماهگرد باز شود. مشاهده عکس ماهگرد نوزاد بر روی پارچه.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید